update

På matten så gjorde jag absolut ingenting... Satt och softade lite bara, medans Sandra målade mina naglar :) Det vart jättefint! Tack gumman<3

Efter matten så hade vi svenska.. Då hade vi ngn tävlingt. Vi skulle typ hitta på rim till julklappar.. Vi fick asså bestämda julklappar, de var Ipod, miniräknare, biobiljett osså nå mer, kommer inte ihåg.. Då var vi iallafall i grupper osså, det var inge roligt. Så jag gjorde ingenting.. Slutade tjugo i tre, då gick vi till bussen och for hem!

När jag kom hem så gjorde jag mig en macka.. Var svinhungrig! Senså har jag bara suttit här. Nu väntar jag på att mamma ska göra mat någon gång idag.. Men man lär väl få vänta i 100 år som vanligt :s. Men ja, låter som att hon håller på att påbörja ngt nu iallafall.. Det återstår ju att se!

Men nu ska jag nörda lite Xbox, har ju inte fått spöa Jimmy än, så får väl sitta och spela själv som vaaaanligt. Så jag bokstavligt talat kan KROSSA honom när jag åker dit, som lär bli dagen innan jul, för då kommer älskade kusin Kristoffer hem :') LÄNGTAR som ett as! Ska bli fett skönt med jullov, att bara slippa allt jävla plugg! Fast å andra sidan så finns det ju baksidor med lov också.. Eller inget dåligt finns det ju med att slippa plugga, men aa.. Äh, inget jag tar här! Åh, jag saknar Jonte också för att han va så söt och gosig i morse, och lilla lucas :( Men jag fick iallafall träffa min Sandra idag :')

Kanske skriver senare, om jag har lust!

puss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0