update

Vart inte så mkt skrivet förut, var inte på skrivarhumör, är inte det nu heller men...

När vi skulle mötas i klassrummet 9:45 så fick vi en uppgift av Daniel, och den var bara jobbig! Man skulle kolla massa saker, tråkigt säger jag bara!
Sedan hade vi lunch.. Det var pasta och skinksås. Åt massor ^^ Mer än vanligt, det var Sandra som tvingade i mig :D höhö.. Efter lunchen hade vi svenska, och då kollade vi på film, Ett öga rött! Kan ju inte påstå att jag kollade på den.. Jag och Sandra pluggade in hörlurarna i öronen och lyssnade på musik! Fast jag såg ju slutet iaf :p..

När filmen var slut vid halv 2 så slutade vi.. Då gick jag och Sandra upp till grand hotell till mig syster för att lämna hennes hårfärg där.. Sedan tog vi bussen hem.. Och Josefina klev även på bussen, så vi surrade med henne:p.

När vi var framma här i bredsand så följde Sandra med mig en en sväng.. Vi tänkte åka till Nacksta och gratta min kära moster som fyller år idag.. Men det skulle bli typ, hej sen hejdå lika fort igen om vi skulle ta bussen, eftersom skolbusskorten bara räcker till 6.. Så då skulle jag fråga om Katta kunde skjutsa hem oss ikväll.. Men då ville inte Sandra följa med för hon ville typ va hemma tidigt eller nått.. Så nu sitter jag och funderar på om jag ska fara dit eller inte. Känns jobbigt att sätta sig på bussen och fara dit, men ja, hon fyller ju år.. Får se hur det blir...

Har inget mer att skriva nu!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0