update number 3

Jag höll på och dö nyss ;o Och det var jag själv som orsakade det, hua! Jag pratade med sandra på msn, kollade bdb och sånt.. Senså helt plötsligt slutade å, ä ,ö : ; att fungera, säkert några fler, men det var dom som jah skulle göra utan att det funkade.. Fick panik, tänkte att datorn hade gått sönder och att jag skulle få lämna in den och bli utan :(. Jag skrev till sandra att jag skulle starta om den för att kolla om det fixade till sig, men hon var visst smartare än mig (a) Hon sa att jag skulle ändra språk, och visst hade hon rätt! Jag hade förstås råkat ändra datorspråket till engelska på något konstigt vis, vet inte hur, men problemet är fixat och paniken är borta!

Nu sitter jag och väntar på gofisen sandra, som nyss räddade mitt liv :) Inte riktigt så, men nästan.. För jag höll ju på att dö? Då räknas det väl som att hon räddat livet på mig? Så är det enligt mig iallafall...

Ikväll har jag inte gjort så mycket.. Försökte få hit victor, men icke! Fast jag blev ju inte förvånad iallafall... Har spelat lite Xbox osså, mest suttit här. Slagit in mammas julklapp har jag också gjort :). Måste även byta en body som Lucas ska få i julklapp, för han hade tydligen växt väldigt mkt ;o.. Ska bli roligt att träffa busfröna igen på torsdag, det var ju längesen ;o! Fan sist när mamma fyllde år, eller dagen efter, 23 November... Allderles för längesen! Ska ju kolla på Jontes lucia på fredagen också, mysigt! Hihi...

Men nu ska jag ta och fixa till lite här i mitt rum, sandra kommer ju snart!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0