update number two

Nu sitter jag och pratar med min älsklingsgos på msn, alltså (trumvirvel)... SANDRAAAA JONSSOOOON :D!

Har inte pratat med henne på hela dagen :O! Förutom lite snabbt i morse. Förstår inte hur jag har överlevt dagen :O! Men nu pratar jag iallafall med henne, och vi har som vanligt massor av saker att prata om. Det har vi alltid, även om vi hoppat av bussen och pratar på msn direkt när vi kommer hem, men det kan ju hända mycket på den lilla stunden (a)..

Vi är roliga vi :) ... Sitter även och läser lite då och då :). Jag kommer inte komma ihåg vad jag läst sen, eftersom jag inte koncentrerar mig när jag läser, men det gör ju inget, överlever ändå!

Har väl inte så mycket mer att säga utom att, SANDRA ÄR VÄRLDENS BÄSTASTEBÄSTA VÄN!<3

puss&smek!


Kommentarer
Postat av: sandra

Naaaaaaaaw =) <3

2008-12-10 @ 23:47:10
URL: http://sandraliiten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0