update number two

Mycket skrivande idag verkar det som... Efter att ha fortsatt med att bara sitta av svenskan så packade vi ihop allt vårt pick och pack och gick ner till bussen :). Där vi skiljdes åt, förutom jag och sandra förstås, vi bor ju på samma ställe :D. Kanske kom hem vid tre eller något.. Runt den tiden iallafall.. När jag kom hem så tänkte jag kolla på tv, men det funkar inte :O? Det är myrornas krig på varenda tv-kanal... Vad är felet? Verkar bara vara vi som har så, för jag frågade ante, och deras kanaler funkar :(.. Så istället slog jag igång mitt kära Xbox som stått orört hela helgen, tyckte så synd om det så jag var tvungen att ta en match, och saknat det har jag också gjort!

Jag vann förstås den match jag spelade, med 4-1, (h) riktigt duktig jag, och jag kör ju på proffs, så man skulle väl kunna kalla mig ett proffs! Haha, näe, kanske inte riktigt, det beror väl på vem man möter.. Fast å andra sidan så är jag väl ett proffs jämfört med Xboxet själv, som jag möter. När jag möter jimmy så är jag ett proffs ibland, för det händer ju ibland att jag förlorar, men inte ofta! Sen är det inga fler jag har mött tror jag... Eller jo, jimmys bror jocke, det är väl ungefär samma motstånd som jimmy :p. Någon som vill spela :D?

Hähä, nu sitter jag och kollar på veckans sista avsnitt av andra avenyn, spännande! Eller jag pusade nu eftersom jag skriver här. Väntar på mat gör jag också, mamma håller på med maten justnu :) Vi ska äta tacos, för jag sa att jag var sugen på den, och då var hon snäll och gjorde det ;D eller gör... Bertan ska också äta här, riktigt mysigt :)

Ska försöka läsa lite sedan också, så jag kan skriva ytterligare en läslogg så dom blir klar ngn gång, men jag har på känn att det inte kommer bli av. Måste även börja på arbetet som daniel gav oss, *suck*... Rapporter måste vara det absolut jobbigaste och tråkigaste i skolan? Det tycker iallafall jag...

Imorgon så blir det sovmorgon :D:D!! Skönt vill jag lova! Vi ska vara på sidsjö hotell 10.30, och vi har ingenting innan det. Så vi ska ta buss 42 som går 10.02 imorgon får navet. Sedan har vi lunch från 12-13, och klockan ett har vi småföretagande istället för svenska, eftersom linnéa inte kommer vara på skolan imorgon! Rätt skön dag ändå, trots att vi kommer sluta en halvtimme senare än vanligt, men då får vi ju sovmorgon istället! Det gör inte mig så mycket att vara på skolan sent, eller asså det är ju inte sen men, för jag har ändå inget liv xD.. Tråkigt men sant!

Jaja, nu har jag nog inget mer på lillhjärtat... Eller jag har rätt mycket på det, men inget som jag vill dela med mig av!
puss&smek!

Kommentarer
Postat av: eeevaaa

42an åker man hem till mig:D haha

2008-12-08 @ 22:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0