tisdagkväll

Efter att jag skrev sist så gjorde jag mig klar och for in till stan med mami och bertan :). Det gick väldigt fort, var liksom; åkte in, köpte det jag skulle, sen hem lika fort igen :) Maria klev även på bussen, så då fick man ju sällskap hem :D.
Väl hemma så började jag lite lätt att slå in de julklappar jag köpt, med mammas pengar :D. Provade även lite kläder... Var ju tvungen att hitta ngt tills imorgon, och hittade lite i Marias garderob som jag fick låna, helt otroligt :p. När jag bestämt mig för vad jag skulle ha så gjorde jag klart julklapparna, för jag hade pratat med Sandra innan och vi skulle ju nyta julklappar, så jag snabbade mig så fort jag kunde.. Birgitta kom också, och lämnade min julklapp, som jag absoluuut inte vet vad det är ;p. Hon surrade på en massa, osså lovade jag att komma och hälsa på nu under lovet, så det är lika bra att fara dit, drar med mig Sandra :D! När hon hade gått så öppnade Maria mitt kuvert, höhö... Men jag visste ändå redan vad det var, så det gjorde inte så mkt..

När jag var klar med julklappsinslagningen så traskade jag mot Sandra... Gick hela vägen hem till henne för annars skulle hon vara tvungen att dra med sig simon, och det ville hon slippa. Stannade där en stund och pratade :). Åt mackor gjorde jag också, jag ba tog för mig (a), för Sandra åt inget bara jag ^^ Tur man känner sig som hemma där! Hehe...

När hennes mamma och pappa kom hem så skulle de åka lika fort igen typ, oct mathandla :), så Sandra och Simon följde med dom, och jag fick skjuts hem, snällt av dom :D! Så när jag kom hem tog jag fram väskan och började packa... Skulle ju till Nacksta. Frågade om Katta kunde hämta mig, men hon kunde inte förns efter dom hade ätit, så det blidde inget av med det, och jag hade ju inte ätit middag heller, och mamma skulle åka iväg.. Då fick jag och Maria pengar av mamma att äta för.. Så efter mycket om och men så for vi in till stan!

Först gick vi på systemet ;p, Maria skulle handla lite saker till sig själv, inte mig! Sedan traskade vi till Dragon House och åt, asgott! Efter allt gluffsande gick vi ner till bussen. Jag satte mig på 4an och Maria på ngn annan buss, hon skulle till Robert :)... Väl framme i Nacksta klev jag av vid kvantum och vandrade till min mormor, där Kristoffer och alla var... Ja, hon var väl inte i sitt sinnesfulla bruk om man säger så. Menja, när jag kom in där iaf så kom Jonte och gav mig en kram :'), söt som han är! Även en puss fick jag... Sedan gick jag och kramade på Kristoffer, lycka säger jag bara!

Vi gick därifrån ganska fort, för dom hade ju redan varit där ett bra tag och Jonte var trött.. Så då gick jag, Alexandra, Jimmy, Lucas och Jonte hem till dom, medans de andra gick till Katta.. Väl hemma så gjorde vi i ordning Jonte och jag la honom :), tog en tag innan han somnade, för det var massa godnatt här, snutten upp och ner och hit och dit, täcket av, täcket på, dockan på sidan, ligga på dockan... Ja, ni kanske inte förstår, men lite småjobbigt var det iaf! Men han somnade ju tillslut =)

Så när jag var klar med Jonte så var det dags att spöa Jimmy på fifa! Vilket jag gjorde i 4 av 5 matcher ;) Jimmy var alltid hemmalag, så det blev; 0-1 , 0-6 , 3-2 , 0-2 (?) och till sist typ 1-2 eller 0-2 .. Ja, han som sa att han skulle spöa mig, IN HIS DREAM! HAHA, synd Jimmy, SYND ;)! Ngn annan som vill ha spö ngn dag :D? Nä, nu ska vi inte vara kaxiga här!

Nu sitter jag i deras sovrum och skriver här i bloggen om min dag :) Kan tänka mig att det vart rätt mkt att skriva, men har inte fått skriva av mig ngt :p... Imorgon är det ju julafton :) Men har ingen som helst julkänsla ;O! Hoppas den kommer lite imorgon iallafall! Men nu ska jag ta och gå in och lägga mig på soffan, där jag sover! Kika på tv, och sedan sova!

GOD JUL! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0