fredag

idag har man hunnit med ganska mkt.. först vid halv tio åkte jag, jocke, kevin och jonathan in till stan flr att möta alexandra och jimmy som vart på mvc.. sen gick vi runt lite på stan och tittade, och tog en fika på stan.. innan vi tog bussen hem så gick jimmy och jocke på systemet, dom ska ut ikväll:p.. sen när vi väntade på bussen så träffade jag mamma min :D det var ju ett tag sen ^^ hehe
när vi kom hem så tog vi bara det lugnt, jonte fick gå och lägga sig för han va grymt trött, och alexandra la sig o sov lite också ;p så då spelade jag jocke och jimmy lite fifa (h) och jag vinner alltid över dom som vanligt ;d haha!
när alexandra och jonte hade vaknat så gjorde vi alla i ordning oss och gick iväg mot badet, fett varmt ju så det var ´fett skönt med ett dopp.. det vart dock en väldigt kort vistelse på badet, för jonte och kevin ville inte bada så länge, då vare lika bra att gå hem igen ;o tråk! sen när vi kom in igen så gjorde jimmy mat, hamburgare med bröd.. då åt vi sen efter det ahr vi bara tagit det lugnt.
finns inte sådär jättemkt o göra här faktiskt:p. jimmy och jocke ska ju som sagt ut ikväll, så jah och alexandra ska väl bara sitta här rakt upponer o titta på tv. men nu orkar jag inte skriva mer här, ska titta lite vad alla andra gör....
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0