lördag

idag har man inte gjort så överdrivet mkt faktiskt :p.. inte förns på eftermiddagen iaf. på förmiddagen låg alla och sov utom jag typ:p. för jocke och jimmy var ju ut igår och kom hem vid halv 3 tror jag det var, då berättade dom om sin kväll, haha! skrattade mkt åt vad dom hade gjort :p.. sen då vi skulle sova så la jag mig på min madrass (en luftmadrass som låter väldigt mkt när man rör sig) och då sa jimmy, men mickis ligg still förfan så jag kan sova.. och då höll jocke på o garva ihjäl sig :p, vet inte vad som var roligt men hanvar ju lite full dårå ^^ och för att han skrattade så skattade vi, sen när väl alla hade lagt sig så hörde man jocke ligga och skratta för sig själv :p..
så efter att alla hade sovit idag, så åkte vi in på birsta och kikade lite, jimmy köpte en ny digitalkamera :) och vi åt på macdonalds också (h) gooooott! sen när vi kom hem så åkte alexandra och jimmy upp till sjukhuset med jonathan :/, han hade avrt grinig hela förmiddagen och när man tröck vid öronen så skrek han och började rivas o grejer. så alexandra tror han har öroninflammatin:(. stackarn. dom kanske åkte upp vid sju eller något sånt och har inte kommit hem än, för på akuten får man ju vänta i hundra år .. men dom kmr nog snart..
så jag sitter här med jocke och kikar på sommarkrysset, fast jag sitter ju här också:p, vi ska nog spela lite fifa kan jag tänka mig, för vi har inte sådär jätteroligt justnu ;p! men nu ska jag inte sitta här o vara osocial!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0