måndag

aah,  lugnt och skönt! jimmy och jocke gick ut med ungarna för ett tag sen. det var längesen jag hade det såhär lugnt och skönt för mig själv :p.. har bara varit mamma skrik och gnäll och leksaksljud. men sånt får man ju räkna med då man är här .. funderar starkt på o åka hem ikväll eller imorn, för att kunna sola lite på standen om det blir fint väder imorn asså.. men får se hur det blir med det! om ngn kmr och ska ixa internet så åker jag iaf hem.
har inte hunnit med o göra så mkt idag. den mesta tiden som gått har jag bara suttit vid datorn. och förut när jag skulle ge jonte lite lunch så vägrade han äta, hyfsat less jag blev på honom då.. då fick han va utan, fast lite senare gav jag honom lite yoghurt så han skulle få ngt i sig.. sen har jag inte gjort ngt mer.
alexandra jobbar ju, hon kmr vid halv 4, 4 .. inte så långt kvar tills hon kmr du, just nu är ju klockan 14:48 =)
men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. så jag skiter it!
/byebye

nu skriver man här idag igen då ^^ spelar lite fifa med jocke och jimmy ;D vi spelar ngn lounge eller va det heter, osså måste vi vara landslag, så jag är italien, jocke är frankrike och jimmy är brasilien.. går inge bra för mig idag ;o förlorat både mot jocke och jimmy nu, så jag måste byta till typ spanien så det kan börja gå bra igen som det brukar va ^^ det är på tiden nu, förlorar ju massa poäng ;o .. alexandra och jonathan ligger och sover, och kevin ligger här i vardagsrummet där vi är för han vaknar hela tidne och grinar, jocke tror han börjar bli sjuk eller nått.. jonathan tror vi har vattkoppor:p :o om det inte är några andra utslag, men mkt möjligt att det är vattkoppor.. jag vet inte om jag har haft det, inte min mamma heller ;o haha! men det märks ju om jag blir smittad eller inte :p fan va jobbigt om jag inte haft det! ;/

nathalie och hennes familj kmr till sundsvall om typ 2 veckor sa hon till mig idag, fett gald jag blev :D! längtar asmkt!! var ju jättelängesen vi träffades, saknar dig nathalie ;( <3!
nu har vi internet hemma iaf (h), mamma lyckades fixa det, duktig hon är faktiskt ;d! tänkte åka hem idag, men det blev inte så;p inte så oväntat kanske x) men ska hem lite ngn dag i veckan iaf, gosa med mamma (a) hihi! ska kolla lite på datorn osså, hjälpa mamma lite.. tänkte hämta lite mer tröjor iaf, osså om det är soligt så tänkta jag steka lite på standen (H), hoppas syrran är hemma bara så jag slipper ligger där själv :p ....
men nu vet jag inte vad jag ska skriva för mer som kan va kul o läsa, inte för att jag tror det här är roligt o läsa men ändå:p skriver nog mer imorn hemifrån om jag åker hem eller härifrån!
/hejdå

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag saknar dig också <3

2008-07-30 @ 18:23:44
URL: http://mcflynatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0