onsdag

kom nyss hem .. har jobbat ;p! från början var det bara jag och zozan, sen sa han som hade ringt zozan att vi kunde ringa dit folk som ville jobba, så jag frågade eric, men han ville inte:p sen ringde jag syrran, så hon kom dit och jobbade :) sen när vi tog lunch, vid 12:30 så kom en annan kille, christian heter han :) han var hur trevlig som helst ^^ så när vi kom tbx från vår lunchstund på macdonalds så höll han på o meka ihop borden som vi hade gett upp om :p blicken fastnade typ när man tittat dit en gång, han hade ingen tröja på sig (a)! maha.. och han var typ.... fin ^^ (A). så vi fortsatte meka ihop stolarna.. efter ett tag gick jag in till honom och frågade om det gick bra, sen började vi snacka osså, han ska gå i samma klass som mig till hösten :) bra att lära känna honom lite innan. så syrran fick fortsätta med stolarna så jag och zozan hjälpte honom med benstommen eller va det nu heter, han fick skruva på bordskivan ^^ sen i slutet av dagen så satt vi alla i rummet med stolarna och skrivade på dom.. vi hann typ 75 stolar och kanske 10-15 bord eller nått sånt.. det är ju bara sådär 65 stolar kvar och 10000 bord och så vare bokhyllor som vi skulle göra efter det, sen var det ngn sak till men kmr inte ihåg var det va:p.
trots att man fick lite ont i ryggen och att det var som en bastu så var dagen rätt rolig =) man fick ju lära känna ngn ny och man kan sitta och snacka med varandra.. tjänar väll sådär runt 600kr om dagen :) rätt bra!

nu ska jag bara ta det lugnt, ska u jobba imorn med (h)! maria åkte och badade med en kompis, jag tänkte följa med men mina badkläder är ju i nacksta :/ kanske blir bad imorn ist ^^ om det är soligt asså.. men nu orkar jag inte skriva mer faktiskt, kanske skriver mer ikväll =)!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0