söndag

idag har vi varit på stan och kollat lite :) först var vi på hemmakväll och skulle titta om det fanns ngn bar film som vi kunde se ikväll, men hittade ingen.. sen gick vi till clasohlsson (stavningen?) för jimmy ville ha en fläkt, men det blev ingen så då gick vi och köpte korv till jonte för han skulle äta lite lunch, sen ville jag och alexandra ha en subwaymacka, men det blev ingen sådan heller för dom hade bara sallades ;o! proppar. var grymt sugen på det:p!
så för att ha ngt o göra så gick vi på hemköp och köpte bröd sen gick vi till dammen vid csn för att mata pippifåglarna ;p haha, jonathan och kevin hade mkt kul åt det :P .. sen vandrade vi hemmåt, till nacksta alltså.
väl hemma så gjorde jag några mackor sedan satte vi oss vid en lekpark så barnen kunde leka och jimmy och jocke satt o drack öl :p .. efter det gick vi på ica sen hem o gjorde mat osså. sallad!
det har inte hänt så mkt skoj idag.. imorgon lär vi väl inte heller göra så mkt, alexandra  ska jobba så jag blor själv med jocke, jimmy och ungarna :p kulkul.. men om det blir lika varmt som det var häromdan så funderar jag faktiskt på o åka hem till bredsand och sätt mig på stranden och steka (h) dags för det nu :D
men nu orkar jag inte skriva mer!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0