söndag

var med sandra hela dan :), först åkte vi till sussans grav och planterade lite blommor, sen skulle vi åka till johanna(sandras kusin), hon bor i granloholm, det tog en stund innan vi kom fram xd, man kan säga att vi snurrade bort oss, osså råkade vi köra in på en väg där bara bussen får köra xD, var ngt rödljus där, men vi körde en bit ändå, sen stod det ngn gubbe och skrek ngt åt oss.. haha! sen kom bussen bakom oss;o då hoppade hon av o jag körde ner i diket och upp på gångvägen för att komma därifrån, sen när bussen åkte förbi vände vi oss om så dom inte såg ansiktet på oss, haha :D! sen kom vi rätt till slut;p, då var vi med johanna ett tag, spelade lite badminton och jonglerade lite med fotbollar ;D.. så vi var där till typ fyra, helv fem eller nått.. då åkte vi först till mig och hämtade kläder som jag skulle ha, sen till sandra, så jag bytte om där och vi lämnade moppen.. sen tog vi bussen in till stan :) då gick vi först till swedbank uttagsautomat för jag skulle ta ut pengar, sen gick vi till saigon för att äta :) då var vi där runt halvsju och åt vår buffé, MUMS! vi tänkte att man sitter ju där typ en timme, för vi skulle hämta biobiljetterna som vi beställde via internet senast åtta, och vi var klar med maten redan sju;o... då gick vi upp och hämtade biljetterna sen tänkte vi gå till alexandra och hälsa på jonathan och kevin, eftersom filmen inte började förrns 20.45, fast jonte låg o sov så vi gick upp mot sidsjön istället:p och sandra letade hela tiden efter en cykel som vi kunde "låna" för att slippa gå ^^ .. efter att vi varit och gått ett tag så vände vi ner mot bion igen.. vi satt ute och väntade ett tag för att tiden skulle gå, sen gick vi in och till slut började filmen, sex and the city. ganska bra faktiskt, man fick skratta iaf :D och vissa grinade xD, sista gången i slutet av filmen när båda tjejerna bredvid mig o sandra satt o grina, så höll vi på o få vårat fina skrattanfall, va fan inte långt ifrån, haha! sen kom hennes bror och hämtade oss..
så när jah kom hem la jag mig i sängen och kollade lite på tv och va inne på msn på mobilen, sen efter ett tag la jag mig o sov.. hihi =) mkt kul dag :D!

/hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0