tisdag

klockan är 12:04 och jag har ingenting att göra! man klev vell upp vid tio, vaknade av att jonathan satt och bankade huvudet i garderoben.. jimmy hade lagt honom för han skulle sova, men sova tydligen inte för att han såg att jag låg därinne.. så jag visste ju inte om han hade sovit eller om han skulle sova, så jag tog upp honom och frågade vilket av det de var, och då skulle han sova x). så han fick vara vaken en stund till!
sjläv tog jag mig en snabbdusch och sen gick jag och åt lite frukost. sen tänkte jag sätta mig vid datorn, men jimmy hade den då, så jag gick in i vardagsrummet och tittade på tv med jocke och kevin. vi såg på discovery channel tror jag. det var iaf ngn kille som skulle slå rekord i att hoppa över massa båtar med vattenskidor, rekordet sedan förut var 14 båtar. så först testade han 11 och han hade kunnat ta många båtar till så lång ifran båtarna som han landade :p sen tog han 14 och klarade det. sen skulle han testa sitt mål, 18 båtar! på första försöket så svängde han ifran hoppet för att det inte kändes bra, sen tastade han igen och klarade det:p! bara så ni vet ;)!
sedan när det var slut gick jocke och la kevin där dom sover, för han hade somnat i hans knä.. och som kevin dreglar så hade jocke fått sig en dusch på köpet xD! haha. då slog jag över till canal+hits tror jag det var.. där var det john tucker must die, så jag kollade lite på den, sen gick jag o satte mig här =)

vet inte riktigt vad vi ska göra idag.. igår pratade jimmy, jocke och keda om att dom skulle köra gokart idag, så vi ska väl kanske ner till nöjeshallen.. jag lär få hålla koll på ungarna så länge.. och katta förstås! men som sagt, inget är bestämt så vi får se vad som händer och sker.. orkar inte skriva mer, kanske skriver ikväll eller så!
/hejdå

INTERNET HEMMA NU! sitter ju hemma nu och skriver här dårå (h)! känns fett skönt. kom hem för ett tag sedan.. och efter att jag skrev sist (förut idag) så har vi varit ute och lekt med barnen, var ute till typ 4 då alexandra kom från jobbet :) ungarna sprang runt o lekte i lekparken och jag, jimmy, keda och jocke slänge en tennisboll till varandra ;p haha! efter att alexandra kom så gick vi in, skulle göra mat.. jimmy tänkte gör makaroner och burk köttfärssås, men det fanns inte tillräckligt med makaronen och han orkade väl inte gå på affären så han la sig o sov ist:p.. då blev det ingen mat, och jocke gick ut med kevin för han va så grinig.. efter ett tag så kom dom in igen, och då ringde alexandra till kattta och frågade om hon kunde skjutsa henne till macdonals så vi kunde få ngn mat.. och det vart en stor beställning xD jocke år en QP&co + 2 chees, jimmy åt en bigmac&co plusmeny + 1 chees + en extra bigmac, jag åt en bigmac plusmeny och alexandra åt en lillamenyn plusmeny :p så det var ju lite mat att hämta xD hahah. när vi hade ätit osså så ringde jag till katta sen skjutsade hon hem mig.. så nu sitter jag här, känns ganska konstigt att sitta hemma vid internet faktiskt :p, brukar alltid annars sitta hos andra xD men nu ska jag nog ta mig en dusch. ska jobba med zozan imorn på nya skolan och böra bord, för ju pengar (H)! 80KR/H ;p
vrf gjorde du så :/?                                                                                                                   
/hejdå                                                                                                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0