tisdag/onsdag

tisdag: minns inte riktigt vad vi gjorde ¨på dagen.. men på kvällen kom katta och keda ner och vi spelade lite poker :) de första gångerna ville inte jag o katta vara med, så jag satt vid datorn och kollade runt och kom kikade lite på tv (: sen sista gången dom skulle spela jag va iaf jag med, jag var ju tvungen o visa hur det går till ;).. och det gjorde jag också! haha. vann över alexandra, jimmy, jocke och keda (h) najs de:D.. där på dan kan jag tänka mig att vi bara tog det lugnt, spelade lite fifa osså.

onsdag: idag har vi varit i folkets park och lekt med barnen :) först skulle jag, jocke och jimmy spela minigolf, men spelade typ bara på 8 banor eller nått sen gav vi upp för  ungarna lyssnade inte och bara sprang in på banor där andra spelade osså, dom skulle ha klubborna o greja på;p.. så vi gick upp och lekte i lekparken där ist (: kevin och jonathan åkte rutchkana (eller hur det nu stavas) och greja på där med:p.. så vi var där ett tag sen vandrade vi hemmåt igen.. och när vi kom hem sådär vid halv 3, 3 ngt, så var alla trötta efter promenaden vi hade gjort, så alla la sig o sov xD, haha lata vi är! men det var fett skönt o sova satt ^^ men bara för att jag sov då så är jag inte trött nu xD, drf sitter jag här och skriver.. men det går ju de också. ska nog inte sitta så länge till, då kmr jag aldrig komma upp imorn och om jag då sover bort halva dan så är jag inte trött imornkväll heller, blir bara bajs de:p.. men jag orkar inte skriva ngt mer nu iaf, klockan är 00:45, ska sova snart, eller som sagt försöka:p..
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0