torsdag

då jobbade man idag med då.. när jag och zozan kom dit så höll maria och crippe på med borden, så jag och zozan satte oss och fixade stolar :) och helt plötsligt tog berdsbenen slut xD. då började även dom med stolarna..  tiden rann iväg och det var dags för lunch, vi blev bjudna på lunch av skolan, så vi åt på ngt ställe jag inte ens visste fanns ;p det avr sallads och tacos buffe :) väldigt gott faktiskt! så när vi hade ätit gick vi tillbaks till arbetet, man blev rätt seg! men vi jobbade på och efter ett tag gick vi och köpte glass på donken ;D! haha. sen var det tillbaks till arbetet igen x)! efter allt vårt slit med stolarna så blev dom äntligen klara! det var en stor lättnad :p så skulle vi skruva ihop bokhyllor, men var tvugna att ta dom en våning upp först ;o! men vi tröck in dom i hissen och det gick bra, fast dom var väldigt tunga så man fick ju ont i ryggen. men när dom väl var uppe så var det bara att skruva ihop dom :)! vår arbetsledare andreas, sa att han skruvade ihop en på 20min, fast vi skruvade ihop 7 st på en timme, haha vi är duktiga ;D!! sen var dagen redan slut, då tog jag bussen till nacksta för jag skulle hämta mina badkläder så jag och maria kunde bada, men blev kvar där hos dom, fick mat och badade på nackstabadet med dom ist.. sen vid halv 10 kom jag hem, tog en dusch så nu sitter jag här =)! ska sova snart så man orkar upp imorn ^^ i morse hade jag ju stängt av alarmet på mobilen och somnat om xD det får inte hända igen ^^ aja, orkar inte skriva mer, skriver nog imorn..
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0