uppe med tuppen?

jajjimen, vaknade av att jonte låt på mig, sedan så la han snutten runt mig hals och la sig o gosade lite med mig ;d, hur mysigt som helst!

så då var det bara att vakna, så jag klev upp och tittade vad alla gjorde, jimmy skulle gå till jobbet och alexandra tog fil och hällde i en bytta för hon skulle ta med det och äta på jobbet ^^ fast hon lär ju inte jobba hela dan, hon har ju lunginflammation... sen när alla hade gått så gav jag jonathan macka och oboy, sen gjorde jah i ordning han för dagis, en hittade han sin nalle puh och ngn tiger nalle som han vägrade släppa, inte ens när vi skulle gå, så jag tänkte att vi skulle bädda ner dom i hans säg, men han pissade ju ner den så jag försökte med madrassen jag sov på, men det gick ju.. inte! så vi la dom i hans säng ändå och vinkade hejdå till dom, sen bar det av mot dagis ^^ då såg han ju en traktor, den va mkt spännade tyckte han;p, sen väl framme vid dagis så ville han inte lämna min famn ;p han lutade sig mot min axel och jag fick inte lämna honom, men sen skulle jag ta av honom långtröjan så jag släppte ner honom på golvet, och då gömnde han sig för sin dagisfröken bakom mig :p sen sa hon att dom skulle gå o leka lite, då tog hon upp han och han vinkade hej då till mig utan att bli ledsen :) duktig kille det där ;D!


nu sitter jag bara här och har allmänt tråkigt, det är ju inte så värst många inne på msn vi det här tiden xD. funderar på om jag ska åka hem nu på dan eller ikväll. alexandra och dom åker ju på läger imorn, jag ville inte med;d! kanske åker till jesper och jonathan, fast jag o sandra kanske ska hälsa på en person, så jag stannar nog hemma i helgen, vi kmr med blommor&choklad (a), hihi!

sen till veckan ska jag nog vara i nacksta, jimmys bror jocke och hans son kevin kmr ju :) mkt söt unge de också!

aja, nu orkar jag inte skriva mer, lite trött faktiskt, men ska inte sova, då sover jag hela dan xp!

/hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0