alltid<3

jag och sandra har nördat sims fram tills nu :) hon bäddade rent i sängen, så vi stängde ner sims och nördade på internet ist :p .. trots att vi inte gör ngt speciellt så har vi alltid lika kul :) vi kan liksom helt plötsligt börja asgarva, och oftast så tänker vi på samma saker ^^ har alltid roligt med dig gumman, du är mitt allt :') <3 ingen sandra, ingen mickis!

nu ska vi typ fortsätta nörda :) kanske blir lite plugg också, men lovar ingenting ;p äta godis och dricka trocadero ska vi också göra :D! blev förresten lite halvt mobbad av joss nu också.. gjorde ngt singel "test" på bdb, man skulle svara på frågor, gjorde man inte de så skulle man va singel i 15 år eller nått.. all otur man kan få har jag redan.. men iaf, första frågan var iaf "gillar du någon nu?" då skrev jag: "tror inte de..." haha xD då skrev hon som en kommentar: "dummer =D klar du gillar nån, å ja vet vem =D=D" haha :D hon är rolig hon, haha :D men nu ska vi inte gå mer in på den saken xD! maha..

nu ska jag inte skriva mer, orkar inte och ska va social med min allra bästastabästaste vän justnu :) <3
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0