fredag

skrev aldrig ngt igår, orkade helt enkelt inte ;p men var iaf på skolan.. hade inte en vanlig dag, utan vi gick efter ettspeciellt schema, för endast daniel, kee yoon och boel skulle vara på skolan av alla lärare. så vi hade bara dom. först arbetsmiljö och säkerhet med daniel, där vi fick en uppgift.. sen matte med boel, och sist engelska med kee yoon .. fick bara gjort ngt på arbetsmiljö och säkerhets lektionen xD ovanligt..
sen efter skolan så följde sandra med hem till mig :) eller vi pt först en halv macka var på subway, och gick sedan tbx till skolan för att ta reda på vad vi fick på dataprovet ;D mvg+ fick jag faktiskt (A), mkt duktigt av mig tkr jag :D för att få behålla det så måste jag göra bra kvalité på arbeterna vi gör i alla andra ämnen ;o men det ska nog gp bra, eller nått xD .. sen satt vi och babblade skit med daniel en stund, har nog inte skrattat så mkt som jag och sandra gjorde då på länge, haha :D! roligt vare iaf! sedan for vi då hem till mig och lodade vid datorn ;p maha....

hon sov ju hos mig dårå.. så vi klev upp vid halv 8 i morse, fast vi skulle kliva upp 7, men jag somnade om efter att alarmet på mobilen ringde ^^ .. sen skulle vi ta bussen som gick 8:37.. vi väntade och väntade men ingen buss kom. sen fick vi reda på att som ställt in bussarna p.g.a halka, så det vart ingen skola för vi kunde ju inte ta oss in till stan.. så vi gick hem till mig och tråkade ist typ...
vid 2 så kom sandras mamma och hämtade henne för dom skulle hjälpa sandras mormor att flytta, så jag gick till bussen för att åka in till skolan.. skulle dit för att snacka med daniel, men han var inte kvar :/ och det var ju inte första gången han inte är kvar, så förvånad blev jag nog inte.. typ besviken... han skulle ju vara kvar till 15:00 :/ .. men jaja, satte mig på mattelektionen med bea ist :D lyckades jobba lite iaf ^^ prata gjorde vi också:P sen vid 3 så skulle vi sluta dårå :) då fick vi med farzad upp på kontoret för att få veta vad vi hade fått på matteprovet, algebra och ekvationer... jag fick vg- xD haha, har ingen aning om hur jag lyckades med det, tyckte det gick skitdåligt xD haha, men han sa att han var snäll denna gång, och det var ju bra :p.. sen tog ja bussen till nacksta och här är ja nu..

ska inte sova kvar iaf, utan ska åka hem ikväll.. måste FETPLUGGA MATTE ;o! fan, kmr inte orka jobba hela procentkapitlett :/ .. menmen, har ju prov på måndag :/. kmr gå käpp rätt åt helvete utan hjälp, för min mamma kan verkligen inte, finns ingen annan i familjen som kan heller :/ menmen, det får gå som det går helt enkelt..

men nu orkar ja inte skriva mer här!
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0