fredag

goddagens!

inatt sov jag ju hos sandra :) vid tolv, ett ngn gång så la vi oss i sängen .. sandra låg och visade massa saker på datorn sin och jag låg trött som ett as och kollade på :p fast jag somnade xD hon låg o pratade med mig, men märkte att jag inte svarade, osså snarkade jag tydligen också (a), det har jag faktiskt aldrig hör ngn säga förut, så nu var första gången :P

vi hade ställt klockan på typ sju, för vi skulle ju börja klockan 9 .. men icke! jag snoozade mobilen 3 ggr, och den fjärde gången den ringde så stängde jag av skiten xD, tänkte ju förstås kliva upp då, men fick knappt upp ögonen så jag somnade om (a) och sandra var ju inte vaken precis, hon var minst lika död som mig ;D
två timmar senare vaknade vi, närmare bestämt klockan nio :p .. en rejäl försovning kan man kalla det .. men det gick ingen nöd på oss, vi låg lugnt kvar i sängen och softade :D vi skulle ju ändå missa hela svenskalektionen...

efter ett tag bestämde vi oss för att kliva upp .. sandra hade gjort flätor i hela håret igårkväll efter att hon hade duschat, så det var dags att ta ut dom för att se resultatet :p.. ja, vad kan man säga om det då? typ .. AFRO! hahaha :D eller innan hon borstade håret sågdet ju fint ut, men efter :p ni skulle ha sett asså :D äkta afrowoman! då var det lika bra att starta plattången och börja platta! det var så fluffigt att jag fick hjälpa henne, för är det ngt jag kan så äre att platta håret ;D! deni!

efter mycket om och men med hennes afrohuvud så fick vi ned det ^^ men det var inte som hon ville, så jag skulle pröva mig på att göra en inbakad fläta för första gången .. och de två första försöken med att bara baka in hennes lugg slutade i katastrof :p sedan skulle jag göra över hela huvudet, det gick något bättre.. inte det bästa resultat men kunnat få, men rätt okej för att vara första gången!

sedan tog vi bussen in till stan typ .. vi gick på donken och köpte chicken wraps (a) 2 var. sedan begav jag mig upp till skolan för att ta mig mitt snack med daniel, medans sandra gick en vända på stan med alex. vart kvar där en stund, så sandra och alex hann köpa lite julklappar osså :) men när jag väl var klar så gick jag ned till dom.

jag och sandra snurrade då runt på stan ett väldigt lång stund :p jag köpte julklappar till jonte, lucas, maria, mamma och bert :) är inte riktigt klar med mammas julklapp än, men förutom den så äre bara sandras julklapp kvar :) är äntligen ute i god tid för en gång skull!

justnu sitter jag hemma hos sandra :) ska typ hem sen, alex ska komma hit :) då ska jag nörda xbox ;D maha! får se om maria är hemma, annars blir jag heeeelt själv, till klockan 9 iaf.. mamma jobbar ju .. lite långtråkigt, menmen :) orkar inte skriva mer nu!

puss & smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0