fredag

idag började man 9, skulle ha matteprov :| .. jag och sandra vad assega i morse ;o kunde fan knappt ta mig ur sängen xD.. men det gick tillslut :p.. gjorde oss i ordning och gick sedan till bussen :)

när vi kom till skolan så skulle vi ju då göra vårat prov.. gick inge vidare, kanske får godkänt, men inte högre :/ .. måste jobbar mer matte nu när vi har procent, så jag får högre betyg! men om jag känner mig själv så kan jg gissa hur det kmr sluta också xD..

sedan skulle vi inte har några mer lektioner. vi var klara vid 10. så vi gick upp för att kolla var det var för mat, var ngn kebabsak ;s.. sedan kom bea upp och var med oss, och sedan joss :D vi gick typ runt osså, kom asmånga 9:or :o poppfullt! sedan så gick vi och åt :) efter det så gick typ bea på ngt möte.. då satt vi typ bara stilla ett tag :p eller jag och sandra gick och sökte daniel, eller vi sprang xD, josefin sa att hon ville dansa, och han kan ju tydligen bugg, så vi tänkte fråga honom om han ville dansa med henne :D men han var inte där :( så vi gick ner..

när vi kom ner så satte vi oss i lilla grupprummet ;p sandra ritade massa fina saker på tavlan :D hahaha! hon har talang för de där hon ;) :D! hon hade en liten sexualkunskaps undervisning xD o massa saker ritade hon :D

sedan så skulle dom åka hem, jag skulle ju snacka med daniel, men han hade åkt hem :/ .. så jag gick ner till bussen ist, dom hade ju redan gått.. men sandra satt där på navet :D bussen hade precis gått när hon kom ner dit, så vi tog bussen hem osså (:

nu är jag hemma då, var nyss ut med sandras dataväska till henne, hennes mamma skjutsade ner henne så hon kunde hämta den. vet inte vad jag ska göra ikväll, typ ingenting, tråka ;o men orkar inte skriva mer nu!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0