fredagkväll ..

ligger i sängen och kikar på tv nu (: har nyss skrivit lite på en uppgift som vi fick av daniel :) ..

asså imorn vet jag inte vad jag ska göra ;o mamma jobbar 8:00 - 20:00, vilket innebär att jag är ensam hemma hela dagen och måste fixa mat o allt själv :/ .. tråkigt! syrran kmr nog inte va hemma, som vanligt.. har funderat på att åka till nacksta, men där får man inte sova, jonte vakna ju tidigt, och jag sover på soffan i vardagsrummet. så han brukar komma in dit och säga att jag ska vakna och sedan klättra upp och mysa lite, men sedan början han hoppa på en :p.. asjobbigt xD och även om han inte skulle hoppa på mig, så leker han ju alltid i vardagsrummet, och han leker ju inte tyst :p så jag vet inte hur jag ska göra xD vill ju ta vara på de sovmornar man får på helgerna, för när det är skola har vi ju typ aldrig sovmorgon ;/ ..

jobbigt läge dehär.. :p! bara dit jag brukar åka också, finns ingen annanstans jag brukar vara förutom hemma :/

menmen, får se hur det blir med det där imorgon :D ska glo på tv nu!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0