lördag

har inte varit hemma ngt idag, drf jag inte har skrivit ngt :P

eller jag vaknade ju hemma i morse, men vid nio, halv tio så kom sandra och hennes pappa och hämtade mig :) vi har typ jobbat idag.. dan har gått asfort ;o

vi jobbade fram till fyra, då fick vi skjuts av josses mamma och pappa hem till sandra, för josse jobbade också :) hos sandra satt vi mest och snackade massa skit :D sen vid.. ja vad kan klockan ha varit, typ sex, halv sju typ? men iaf, då kom vickan och hämtade oss ^^ vi for på max och åt :D, eller vi körde i driven och åt i bilen ^^ sen så for vi runt ;p var på norra, osså ute i timrå, vid eon arena :P vickan skulle slira massa, haha :D sandra sa att hon tyckte det kändes mkt säkrare när tjejer håller på så än killar, men när hon sa det så sa vickan att hon inte hade någon som helst kontroll på bilen när hon höll på, haha xD

sedan efter vår lilla åktur så skjutsade vickan hem mig o sandra till sandra, och josse hem till sig :) då gjorde jag och sandra typ inget, satt i köket.. jag satt o klippte ut en pistol till simon som hade hade ritat på kartong xD haha! han vart ju glad iaf :) sedan gick vi upp till hennes rum och gjorde inte alltför mkt :p ..

efter ett tag kom alex, då satt dom två i simons lillrum o snackade.. så jag låg på sandras säng och kollade på tv, det var disney channel, så den slutar ju efter en viss tid, så då vart tv'n svart och jag orkade inte leta dosan, så jag somnade :D (a)..  men vaknde efter en stund satt :) sen kom sandra och var lite social med mig :D

var där till typ 12, sedan traskade vi alla 3 hem mot mig, eftersom dom skulle ut med milton :) dom följde med mig ända hem :D, jag och sandra satt i trappen ett tag för alex gick till statoil.. så kom in för en stund sen :) har krypit ner under täcket, vaaaarmt o skönt :) nästan lite mysigt, man skulle bata haft ngn bredvid sig, hahaha :D men nu ha jag inget mer vettigt att säga.. ska jobba imorn med, sen efter det, vid 3 så ska jag o sandra hem till mig för släkten kmr, mamma fyllde ju år idag :) äta smörgåstårta o grejer :D!!
seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0