lördag

snacka om tråkig dag detta kmr bli ;p mamma jobbar till åtta ikväll, och syrran lär åka bort, om hon inte är snäll och stannar hemma med mig förstås (a), för jag orkar inte åka till nacksta, behöver min sömn på morgonen när jag väl har chansen att sova ut! :) fast det vore ju kul att träffa jonte och lucas, men får åka dit ngn dag i veckan kanske :)

vaknade iaf vid 11 imrose, av att mamma ringde . hon frågade typ vad jag ska äta för middag idag, men inte visste jag det heller .. lär bli nå enkelt.. vore väldigt gott med kina ^^ hähä!
jaja, nu ska jag göra mig lite nudlar, så jag får i mig ngt :) får som sagt se vad som händer idag, troligtvis ingenting!

/byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0