lördag

Nu har jag vaknat upp och har ännu en lördag framför mig.. Eller jag vaknade faktiskt för en halvtimme sen, av att mamma ringde. Hon skulle kolla så jag var vaken, och tur var väl de, annars hade jag nog sovit än!

Idag lär bli en lördag som alla andra lördagar, då jag gör ingenting! Eller lite nytta ska jag ju iallafall göra. Måste ju åka in till stan och låna om boken. Så jag ska väl ta och göra mig i ordning snart så jag får det gjort! Annars resten an dagen kan jag tänka mig att jag kommer slå mig ner framför datorn och xbox'et :)

Fast jimmy funderade ju igår på om jag ville komma till dom, han är ju lagomt kaxig nu! Han har sagt att han inte behöver träna för att slå mig på fifa, då är det nog lika bra att fara dit och slå honom, om det går som jag vill idag alltså, för om jag vinner så kommer han inte va lika kaxig längre ;D! Men ja, vi får se hur det blir med det. Jonte låter en ju inte sova på morgonen där. Också måste jag göra svenskauppgiften. Så om jag känner mig själv så kommer jag inte få den gjort där, knappt här hemma.. Menmen!

Ja, nu ska jag väl ta och göra lite frukost kanske, men det lär inte som på mamma att vi hade värst mycket att äta hemma, men jag får gå och ta en titt i kylskåpen och se efter själv nu då!
puss & smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0