lördag

idag har man inte gjort mkt.. klev upp typ vid halv elva eller nått.. och igårkväll hade jag & jocke somnat med tv'n på ;p så jimmy hade stängt av den i morse xD..
typ fikade osså, sen har man typ suttit vid datorn till och från typ hela dan xD spelade lite xbox360, fifa också (: fast det vart ingen lång spelstund, för först mötte jocke&jimmy varandra, jimmy vann så då avr de min tur o möta han, då vann jag, och då var det meningen att jag skulle möta jocke, men xboxet fetlagga, så vi kundei nte spela mer :( så jimmy måste typ lämna in det..

justnu har jag astråkigt :| , alexandra ska typ lägga sig, jimmy&jocke är ute och jag sitter bara här som en j*vla lodis ;s finns inget o göra fan ;o, less man blir! och på måndag är det skola också ;/, jobbigt att måsta kliva upp och sitta på massa lektioner, men samtidigt skönt för då har man ngt o göra på dagarna, det är inte så kul alltid med. och aa ..

ska väl snart lägga mig jag också, fast man lär ju vakna när jimmy & jocke kmr, dom är inte specillt tyst av sig ;p.. jocke sover ju i soffan med mig, asså i andra delen av hörnsoffan xD så jimmy ska väl hålla på o öppna balkondörren, tända lampor o greja på som i torsdags ;p.. sen lär han väl sätta sig på mig också som han gjorde då xD menja, det får man som sagt stå ut med när man är här :p..

imorn ska typ jimmy&jockes mamma komma hit troja (: dom hoppas på attt hon ska laga mat :p. sen annars lär det inte hända så mkt, lär ju ska åka hem eftersom det är skola på måndag.. jaja, har inget mer att skriva typ..
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0