lördagkväll/natt :p

har varit en riktigt rolig kväll faktiskt :D den vart inte som jag trodde den skulle bli; ensam och tråkig ;p

det började med att jag och maria bakade hennes mackor osså.. sen vid 6 så spelade vi lite kort :) efter kortspelet så frågade hon om vi inte skulle ta en promenad till stan, och jag sa att jag inte orkade och frågade om hon var knäpp :p .. men senså tänkte jag efter lite för annars skulle man ju bara sitta hemma och göra ingenting! så jag sa till henne att vi skulle gå ändå :) så vi klädde på oss osså :) vid halv 8 var vi iväg ;D när vi var i skönsmon, nära alex, där han och sandra var hemma hos honom och var hundvakt, så tänkte jag att vi kunde svänga förbi där och säga hej :) så jag ringde upp dom osså, sa att vi skulle komma förbi, om dom ville ha besök ^^ sen frågade dom om vi ville se film med dom, så vi bestämde oss för att göra det :D vi såg på halloween , ingen gammal, utan en från 2007 :) man kan ju snacka om psykad kille i filmen asså xD! men iaf, i början av filmen så satt jag och sandra o surrade asmkt xD så alex frågade om vi inte hade träffats på länge (a), haha! men vi blev tystare sedan, fast vi alla satt ju och småprata lite under filmens gång
^^ åt godis och drack dricka gjorde vi också! (a)

kan ju lova att jag fick panik på en tjej i filmen, gah! kändes som om man bara ville hoppa in i tv'n och hjälpa henne xD och på alla filmer, då dom blir jagade, så ska dom ju alltid ramla o greja på. så panik fick jag! haha :D
filmen var rätt bra =) trodde den skulle vara läskigare än var den var, men tur var väl de :p vi skulle ju gå hem i mörkret satt (a).. maria hoppade iaf till en gång under filmen, haha :D

när filmen var slut så bestämde vi oss för att börja röra oss hem,åt, vi skulle ju som sagt gå.. alex och sandra var snälla och följde med oss till kubal :D alex hund odin var också med :)

så nu ligger man i sängen och softar efter den långa promenaden =) men det är härligt det också, att få lite frisk luft ibland asså ;d. vi kom ju aldrig till stan som planerat, men detta var grymt mkt roligare! tack för en underbar kväll :D <3
nu ska jag sova tror jag!
/byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0