måndag

igår så sov jag kvar i nacksta (: katarina skulle ända skjutsa ner jocke till stan vid åtta tiden, och jag började ju tjugo i 9, så det passade rätt bra :)

igår så åt vi fläskfile, klyftpotatis och baconsås, underbart gott :D! jimmys mamma och hennes kompis som fixade maten åt oss :) vart mkt skratt igår;p.. jimmy och alexandra har en tavla i vardagsrummet med bebisfötter på, osså Irene(? osäker på namnet, men jimmys mammas kompis iaf) hon frågade om det var ngn fötter xD hahahhaha, jimmy ba ja, men jag vet inte vems, alla började asgarva xD .. sen vid matbordet så tog jimmys mamma upp det igen och alla började skratta igen :p sen så gjorde jimmys mamma sådär med fingararna så det det ut som om ena fingret är av och man drar bort det nivet? osså satt jocke med händerna under bordet och försökte göra likadant xD hahahaha :D skrattanfall igen :p

efter maten så tog vi det mest bara lugnt, dom diskade osså, sen åt vi choklad :) mmm, marabou! :D jonte badade innan vi åt choklad också, sen skulle han ju också ha choklad :p kladdig kille ^^ senså lite senare så åkte jimmys mamma och irene ner till deras hotell osså :) sen gjorde vi inget speciellt, typ satt i soffan :p sen låg jag och jocke och tittade på tv'n, fast han somnade, så jag såg klart på csi och sov sedan :p

i morse så klev jag upp vid strax efter sju .. gjorde mig i ordinig osså, sen vid kvart i åtta så skjutade katarina ner mig och jocke till stan :) var på skolan vid åtta så satt här i min ensamhet vid datorn :p .. började sedan arbetsmiljö och säkerhets lektionen 8.40 :)

nu har vi lunch, och älsklings sandra kom nyss :D ska snart ha matte, klockan 12 :p har inte tid o skriva mer!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0