måndag

skola idag då .. sitter här nu, men har typ slutat ;D!

i morse började vi 8:40 med arbetsmiljö och säkerhet :). då repeterade vi LABCDE, sedan fick vi göra en övning där linda fick vara utsatt ;p hon fick vara en skadad person som låg på golvet i klassrummet osså skulle vi typ göra som man ska osså :p hon kunde inte ligga still, för vi började skratta och då började hon också att skratta, haha :D!
vi fick sluta tidigare från den lektionen, typ 1 timme tidigare :p. så vi hade fetrasten xD hade inte lunch förren 11, så jag och sandra lekte ;D hon ritade lite på tavlan, sedan spelade vi fotboll med korken på whiteboard pennan ;p den är inte så hel nu (a) hihi! men sen vid 11 så ställde vi våra saker i daniels rum och gick och åt.. sen satt vi typ bara :p..

nu klockan 12 skulle vi ha matte, men eftersom det är massa utvecklingssamtal klockan 1 så har dom ställt in typ alla lektioner på eftermiddagen, både idag och på onsdag (h) fett najs! jag har utvecklingssamtal på onsdag klockan 3, och vi har ingen idrott på morgonen heller, så vi har typ ingen skola då xD om inte daniel ska ha lektionen ändå efter lunch:p ..

sen ska jag va med sandra :D vi ska typ hem till mig och loda, sen ska vi kanske gå hem till henne och äta om hennes mamma har lagat ngt gott :D! för min mamma jobbar ju till typ 8 eller 9 .. drygt :p men jaja, orkar inte skriva mer :D kanske skriver lite senare eller nåtT :)

 hej hopp gummisnopp (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0