måndag

idag vart det skola, ett tag iaf .. hade först arbetsmiljö och säkerhet med daniel, utan daniel ;p han har tydligen åkt på vinterkräksjukan, inte alltför mysigt xD hua, stackarn:p! efter den lektionen åkte jag iaf hem :)
väl hemma så tog jag det lugnt osså :) sen nu på kvällen, från typ 3 till kvart i 7 typ så var jag med sandra och alexander, asså inte sandras alex, en annan :p .. vi skulle först kolla på djungelboken xD men vi ångrade oss :D så vi kollade på ngn skräckis ist ;d hade sett den förut men :p .. sen har vi typ snackat lite osså :) fast sandra som snackade mest :D men tur va väl de! annars hade det varit knäppt tyst xD hah. sen när han hade åkt hem så åt jag och sandra lite (: sen vid åtta så skulle hon hem.. följde med henne en bit såklart :D

väl hemma igen så satte jag mig här :D ligger och kollar på fotbollsgalan nu (h) fotboll är livet :D!! hähä! men ja, vet inte va jag ska skriva heller ;p .. så jag avslutar nu! bjuppar på en bild från skolavslutningen också ;D!
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0