måndag

nu har vi lunch :) fast bara i 10 minuter till... då har vi matte, hatar matte! menmen.. kmr nog inte göra så mkt ändå xD maha!

började 8:40 i morse.. sandra kom till mig vid halv åtta kanske? då åt vi lite smörgåstårta, och plattade håret ;D .. sen skulle vi egentligen ta bussen som gick 8:05, men det blev den som gick 8:20 ist :p vi var inte ritkigt klara och orkade inte stressa.. när vi kom till skolan så hade vi arbetsmiljö och säkerhet.. skulle egentligen till sidsjön och kolla på hotellet där eller nått.. men dom kunde inte ta emot oss idag så det blev inget, tur de ;D hade inte så stor lust att GÅ dit ;o! fast det blir imorn ist.. så ist för att gå dit hade vi ngt grupparbete, astråkigt :p..

sedan hade vi lunch, som vi har nu.. jag och sandra har stått vid lärarnas korridor till deras kontor och livat :p askul har vi haft iaf ;D hähä!

ikväll så ska jag sova hos sandra ;D så efter skolan ska vi köpa godis och dricka :D vi ska tjocka oss ikväll och nörda med våra datorer xD haha ;D längesen jag sov hos henne, så dags för det nu :)!

men nu orkar jag inte skriva mer!
seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0