måndageftermiddag, eller nått xD

efter att jag skrev senaste inlägget så for jag och sandra typ hem ;p. till mig.. vi satt först bara vid datorn osså, som vanligt xD.. spelade lite osså :D! sen ringde hon sin mamma för att fråga vad dom skulle äta, men det var tydligen inget gott ^^ så vi kollade om vi hade något gott hos mig ;p men det hade vi inte, så vi gick till tempo och köpte kycklig och wokgrönsaker. osså gjorde vi wok med nudlar :D asgott!

när vi var mätta och belåtna så softade vi lite vid datorn igen xD vilket roligt liv vi har :p.. men sen gick vi iaf till gymmet som är härborta i ett hus ^^ vi gick dit för alex tränade lite innan han skulle åka hem, sedan gick vi till bussen med honom och väntade på den. sandra gjorde av med lite överskottsenergi under tiden, trodde jag skulle skratta ihjäl mig åt henne :D hon är tokig hon :D

så nu kom vi typ nyss in, har ingen aning om vad vi ska göra.. mamma min kmr hem snart :) jaja, får se vad vi hitta på!

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0