måndagkväll

idag efter skolan så var jag med älsklings sandra :') vi sprang runt på stan efter att vi slutade ^^ köpte en jacka, en mössa, ett par vantar och en kofta :) mamma vart inte alltför glad när hon fick veta hur mkt pengar jag hade kvar sen, haha :D, men jag måste ju få roa mig ibland också (a) var ngt jag behövde ju ^^

när vi var klar på stan så åkte vi hem till mig :) visade mamma allt jag köpt, sen lodade vi lite vid datorn, och vid sex gick vi och köpte en familjepizza som vi tre delade på :) vart rätt mkt kvar men :p gott vare iaf :)

sedan skulle sandra typ hem, följde med henne en bit :) sen gick jag tbx hem och satte mig här..
justnu gör jag inte alltför mkt xD väntar på att prison break ska börja (a), fett bra! sen lär jag krypa ner i sängen och kramas med kudden, skola imorn ju .. men slutar ju halv 2, så det är skönt iaf :) nu ska jag loda vidare!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0