onsdag

skola idag då.. skulle va på skolan kvar över åtta ;o så fick kliva upp tidigare än vanligt för att hinna med en tidigare buss, 07.34 ... hade sedan idrott på skönsbergs skola.. först hade vi en variant av spökboll, mitt lag vann (h)! sedan spelade vi typ amerikansk fotboll, fast istället för o tackla den som hade bollen så skulle man rycka av svansen den hade (såna där band;p) , rätt roligt faktiskt :) sedan gjorde vi lite annat också, men det sög typ...

sedan när vi kom tillbaka till skolan så hade vi arbetsmiljö och säkerhet.. hade redovisning, men jag redovisade inte ;p gina var inte där, och jag hadei nte tänkt att ställa mig där framme själv och redovisa! hatar redovisningar! när de två grupper som skulle redovisa var klar så gick vi igenom vad LABCDE står för osså, han inte igenom hela men.. osså danne visade massa saker, så crippe fick lägga sig på golvet flera ggr, maxim också. sedan skulle vi kolla pulsen på danne också, på handleden, men frida tkr inte om handleder tydligen, så hon gjorde inte det :p ..

när den lektionen var slut så hade vi mentorstid.. först hade vi ett litet klassråd, sedan lekte vi ngn lek, vi satt i en ring, osså skulle man en och en ställa sig i mitten och säga vad man tkr om ;p sedan om fler tyckte om det så skulle de också gå in i mitten xD jag sa iaf att jag tyckte om fotboll :p..

när mentorstiden var slut så hade vi matte, fast innan så gick jag och josefin upp på 4:an och hämtade lite godis (a) vi fick inte ta egentligen, men det sket ju vi lite i xD.. sedan gick vi och hade matte.. anledningen till att det fanns godis är för att det kmr massa 9:or till skolan på gymnasiebesök hela veckan, och imorn kmr bredsand skola också :p..

nu ska jag typ sitta här o tråka.. måste läsa min äckelbok o skriva boklogg, men är så grymt less så det blir nog inte av! har inget mer att skriva nu (:
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0