onsdag

skola idag då (: hade egentligen idrott i morse, men sov lite för länge och kände mig inte 100 .. men inte led jag inte. sovmorgon är skööönt! klev upp vid halv 10 .. då slog ja på datorn ;p pratade med sandra på msn osså ^^ klädde på mig, tog mig en macka och plattade håret. sedan när jag var klar så gick jag faktiskt till sandra :) alltid hon som brukar komma till mig, men idag gick jag till henne :D! vi satt i hennes kök och fixade lite på en presentation som vi hade av vårt kontor idag :) duktiga vi är! sedan tog vi bussen som gick 11:22 eller nått :P

väl på skolan så hade vi arbetsmiljö och säkerhet .. då skulle vi ha vår redovisning :| men det gick ju bra iaf :p mjaa .. sen fick vi ngn jobbig uppgift. vi ska typ skriva om skolan arbetsmiljö eller nått .. måste fråga massa personer saker, asjobbigt! jag, sandra och gina sprang runt och kollade på alla rummen, om dom var säkra eller nått xD.

sedan hade vi iaf mentorstid, då gick farzad igenom ngt om studieteknik, jag lyssnade inte på vad han sa xD, orkade liksom inte. senså skulle vi ha matte, men vi fick slippa den om vi lovade att ta hem o jobba, för naturarna skulle på ngn föreläsning eller nått sånt ;p.. och självklart så lovade vi ju de :p fast man fick sitta kvar o jobba om man ville, men vi fick damp på farzad så vi stack upp på 4:an och satte oss där med vårt sims ;) senså kom han upp och frågade om vi jobbade, så då sa vi att vi inte gjorde de. då sa han att vi skulle komma ner, o vi ba: jaa då!.. men inte kom vi inte :D! vi satt kvar o nördade. och han kom upp senare också, vi trodde han skulle bli arg :p men han ställde sig vid oss och frågade om det gick bra xD jag satt o spelade samtidigt :p knepig karl dedär!

sedan nördade vi fram till klockan 4 :) då gick vi till bussen med alex. och nu är ja ensam hemma .. mamma skulle helt plötsligt åka in till stan av ngn anledning, sa att hon skulle hämta ngt paket.. men ja, vet inte riktigt om jag tror på det faktiskt :/ har mina misstankar, även om hon säger att det inte är så när ja frågar... men ja, orkar inte skriva mer!
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0