onsdag

skola idag då.. men var inte med på idrotten som var på morgonen, då sov jag (a)
hade arbetsmiljö och säkerhet efter lunchen (: vi typ ska ha ngn temadag där vi ska surra om allt vi snackat om där, vi ska liksom instruera de andra klasserna som inte har arbetsmiljö och säkerhet ;p, fast man måste inte va med o göra det om man inte vill .. jag vet inte om jag vill eller inte xD ..

sedan så hade vi mentorstid, fast min lilla grupp hade ingen, boel verkade inte va där.. så vi satt bara o väntade på att hon skulle komma, men sen kom farzad upp och hämtade oss, för vi skulle börja matten tidigare så vi fick sluta tidigare :) på matten satt jag med joss o dom ;d.. vart en hel del surr och mindre pluggande ;d men jag lider inte jag ^^ mja.. sedan när vi slutade matten gick ja upp till daniels kontor för att hämta mitt xbox som jag hade ställt där :) köpte det idag :D

när jag kom hem så kopplade jag såklart in det på en gång ;d! maha, köpte fifa 09 till det, osså en rosa dosa ;D matchar nästan mina rosa naglar jag hade idag ;p så jag har typ nördat fifa och med datorn enda sen ja kom hem, finns en hel del pluggande jag skulle behöva ta tag i, men har ingen ork! så jag skjuter på det som vanligt...

nu ska jag typ nörda vidare, blir ju inte att sova hos sandra inatt eftersom hon har alex där, men troligtvis imorgon kanske :)? hihi. orkar inte skriva mer!
puss & smek! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0