onsdagkväll

fick besök förut :) av sandra, alex och milton (a) .. sandra kom med min påse som jag hade mina saker i ^^ trots att varken mamma eller syrran tål pälsdjur (vilken suger!) så fick dom komma in en stund :) ni förstår, milton är en söt liten vovve :D hur söt som helst är han! det kändes lite konstigt att ha en liten fyrbent sak springandes här hemma ^^ men hur gosigt som helst.. skulle faktiskt vilja ha typ en hund, bara det att det skulle bli så jobbigt att gå ut med den varje dag, men det skulle ju bli ngt man vänjer sig vid, och det vore nog bra, för jag är ju typ aldrig ute och går precis, kul själv? nej!

men sen äre ju det att mamma och syrran inte tål :/ .. fan för det! det suger verkligen! det enda djuret man typ kan ha är en guldfisk eller andra fiskar, och dom är ju såååå roliga?! nej, verkligen inte.. känns inte som om man vill ligga och gosa med en liten äcklig blöt fisk! nej, hua!

när dom hade gått så satte jag mig iaf och spelade på mitt fina xbox ;d, fifa<3! vann som vanligt.. så jag tror jag måste ändra svårighetsgrad faktiskt ;p.. jimmy (alexandras kille) kör tydligen på proffs, ska nog göra det jag med så jag kan ge honom storstryk sen :p han börjar bli lite för kaxig nu! haha, och om han nu inte skulle vinna som han påstår. så kommer han bli sur, haha! han är en så grymt dålig förlorare ;d man får alltid höra: "vilket jävla skitspel! hur kan dom ha tillverkat ett sådant dåligt spel" haha :p så vi får se om han är så bra som han påstår eller om det bara är massa snack ;)

jag har så tråkigt nu att jag sitter och skriver här xD roligt liv man har då ^^

men iaf .. imorn blire skola .. börjar 10.10 med engelska, som är grymt tråkigt! sedan lunch från 11-12 .. efter lunchen äre typ .. småföretagende eller arbetsmiljö och säkerhet .. orkar inte kolla vilket av dom det är, men det lär ingen bry sig om. sedan efter det så äre engelska igen ;/ , till 16:20 :o!

och förresten, jag har ju såpass tråkigt att jag kan tala om att jag köpte en julklapp till lilla lucas idag :) tänker inte skriva vad här, om alexandra skulle läsa, hon får inte veta :D har ju en hel del julklappar kvar .. till sandra, mamma, maria, jonte.. eller aa, det var inte så många .. men pengarna kmr bara flyga iväg ändå ;o så det är ju en bra sak med att inte ha ngn pappa, eller asså jag har ju en men som jag aldrig träffat, att slippa köpa julklapp till honom, fast det lär vara det enda... men jag är glad att jag åtminstonde har min mamma<3

nu tkr jag att jag slösat tillräckligt med tid här och skrivit en hel del .. blev inget pluggande idag, får bli en annan dag!
puss & smek! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0