söndag

justnu är jag väldigt effektiv, sitter och jobbar matte ;p astråkig men har ju prov imorgon, så det måste göras så jag fattar lite iaf xd men det är fortfarande saker jag inte förstår :/ menmen, kan ju inte få hjälp ändå, mamma och maria kan verkligen inte, dom kan typ plus och minus, inget mer xD haha ..
vaknade vid 12 idag, fett skönt ;D låg kvar i sängen till halv ett ^^ hade en väldigt knepig dröm xD ;o du ska bara veta sandra ;o hua! fast med tanke på dina tankar och dagdrömmar om mig så tycker väl du bara att det är roligt och bra eller nått men, haha xD! när jag låg i sängen så smsade iaf maria mig, fast att hon låg i sitt rum xd hon frågade om jag kunde följa med henne till pizzerian och köpa mat :p .. så jag gjorde det.. drog på mig mjukisar och en trocktröja bara sen gick vi :) jag fick också mat faktiskt (a), är fortfarande mätt :D vi tog en pizza och en sallad och delade på det :)! tack älskade syster :D <3!
medans jah åt, vilket vi gjorde hemma, så kollade jag på madagaskar på tv'n :p fanns inget annat o kolla på, och den dög :) sen satte jag igång med matten :)

senare ska jag bara ta det lugnt, och jobba matte förstås .. ska ta mig ett bad lite senare också ;D . men nu har jag inget mer att skriva, kanske skriver imorgon på skolan eller när jag kmr hem!

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0