söndag

Söndag... Tråkigaste dagen på hela veckan!

Vaknade vid elva, men ligger fortfarande kvar i sängen (a), låg och bara va till typ halv tolv. Men då fick det vara nog! Så då slog jag på tv'n och satte på datorn, eller jag satte inte på den, utan tröck på knappen så den startade, haha ;D!

Så jag har ju inte hunnit göra så mycket än. Jag funderar på att gå och göra mig en macka eller två. Sedan tänkte jag typ sätta mig och jobba lite matte kanske? Det behövs iallafall! Har asmkt att göra, både i matten och i svenskan. Håller på och bli tokig på skolan justnu... Men det är väl bara och göra det bästa av situationen och fetplugga, nog för att jag vet att jag inte bokstavligt talat kmr FETplugga, men det låter ju bra iaf?
Ja, så min dag blir till att sitta hemma som vanligt, plugga, se tv och spela xbox... För något annat lär ju inte hända?

Ne, nu ska jag göra mig lite frukost, skriver nog senare!

puss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0