söndag eftermiddag, eller nått...

Det vart inte en vanligt tråkig söndag trots allt... :)

Jag, Sandra och Alex for in till stan för att kika lite.. Julskyltningen osså :) Vi gick först inne på In, där jag kollade efter den sista julklappen till mami, och jag hittade faktiskt ngt :) med hjälp av min älskade Sandra förstås, hon är bra på dedär hon! Men tänker ju inte skriva här vad jag köpt, det kan ju läcka ut ^^ så det får förbli en hemlighet, vill ngn veta, så får väl den personen fråga eller nått då? :)

Vi snurrade även runt nere på storgatan för att hitta vart Josse stod, men vi hittade henne inte förns Sandras andra kusin Johanna stötte på oss. Hon visade nämligen vart hon stod ^^ Vi surrade lite med henne, och köpte en rem var av henne, yummie!

När vi hade surrat klart med henne så tänkte vi bege oss hemmåt, för det var blött och kallt! Men vi svängde förbi subway först för att ta med hem och äta. Det blev det gamla vanliga, ljust bröd, grillat kycklingbröst, sallad, gurka tomat och vitlöksdressing! Lika gott varje gång! Fast jag har bara ätit halva än så länge, väntar med den andra tills jag blir lite mer sugen :)

Vi for hem med bussen som gick kvart över fem tror jag? Dom for till Sandra och jag hem till mig, fast det är lika tomt här som när jag for in till stan :( Det är helt dött och tråkigt att vara hemma själv tycker jag! Mamma jobbar till nio, och Maria vet jag inte när hon kommer hem, skulle inte förvåna mig ett dugg om hon inte kommer hem, trots att hon sa att hon skulle de.. Snacka om yr kvinna, ni skulle bara ha hört förut när jag snackade med henne, ojojoj!

Sedan jag kom hem har jag bara spelat fifa, går liksom inte att slita sig (a). Och det är ju ett perfekt tidsfördriv, trots att jag har hur mycket plugg som helst att ta tag i, menmen!
Nu ska jag typ kika lite på tv.. Funderar på när jag ska ta min dusch, efter gossip girl och andra avenyn, eller om jag skiter i att kolla på gossip girl och tar ett bad nu? Svårt val, får se hur jag gör! Men nu har jag inget mer att skriva om för stunden, så jag kanske skriver senare, eller så får det vänta tills imorgon!

puss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0