söndag

sista dan på lovet ;o det har typ flygit iväg ;/

idag klev man upp vid tolv :p fast hade vaknat väldigt många ggr innan av jontes gnäll och lekande :p. typ gjorde mig lite frukost, så jag och alexandra satt och åt tillsammans medans jonte sov :) sen gick hon och la sig på sängen, och jag satte mig vid datorn som vanligt xD, senså kom jimmys mamma och hennes kompis (?).. då gick jag och slog på min platttång och klädde på mig :p..

satte mig sedan i soffan med de andra och lyssnade på när dom snckade ;p, efter ett tag så vaknade jonte också, han kom och satte sig och myste lite med mig (a), myspojk dedär!

justnu sitter jag vid datorn i alexandras och jimmys sovrum, inte med den bärbara, utan den stationära (?:P).. den bärbara står i köket, och jimmys mamma och hennes kompis håller på och fixar med maten, så jag vill inte va ivägen ^^ tror faktiskt att jag ska sätta mig och läsa min bok, så jag har det klart tills ikväll, och förhoppningsvis så tar jag tag i läsloggen ikväll när jag kommit hem, duschat osså (: fast vi får ju se hur det blir med det, om jag känner mig själv rätt så kmr jag inte orka och "ta det imorgon ist" xD..

menjaja, nu ska jag inte skriva mer här, finns nog inget mer att säga satt..
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0