söndagkväll

snacka om att det var kaos är idag :p firade ju mami :D

alla var är, asså min lilla släkt :p eller inte alla men, dom som brukar ... elias och lucas var dom som var mest lugna :P elias satt bara och kollade på harry potter, han ville se den, så då fick han det eftersom han frågade så snällt ^^ men jonathan och simon däremot, ojojoj! snacka om att dom två taggar upp varandra hela tiden, är inte jonte på simon så är simon på jonte, och tvärt om xD.. shit asså ;o .. fast det var mest sandra som fick stå ut med dom :d men jonte kastade ju allt han tog i i mitt rum, ett glas kastade han åt helvete, men det höll, sedan mina ljussaker o allt.. fick ställa precis allt som stod på bord och var åtkomligt för honom på mina hyllor xD men så äre .. han är ju klifingrig satt :p men lika söt för det :d .. alla for typ vid .. vet inte ens när xd .. men jonte, lucas, alexandra, katta och kattis for först :p.. så först sa jag hejdå till jonte, fick en puss och en kram :'), sedan satte jag mig på knä typ i hans höjd medand de andra klädde på sig.. sedan när de väl skulle gå så fick jag en kram och en puss till (a), han är gó den pojken! pussade även lite på lucas :) han kan ju inte pussa tbx riktigt än men ^^ han har iaf blivit stor :) om man jämför med dp ja träffade dom sist, ljusare hår har han fått också ^^ två gófisar dedär! <3

när jonte o dim hade åkt så var simon, elias, emelie och kicki kvar :) fast dom for även efter en kort stund :) fick säga till elias att han fick spela tv-spel en annan gång han kom, eftersom det går inte att spela när jonte är här.. sa att han kanske fick komma hit och sova ngn gång ^^ det ville han :) ..

när alla hade åkt så kan ja lova att det vart lugnt o skönt här :p.. plockade ner alla saker från mina hyllor då :p sedan lade jag mig typ på sängen och satte satte sig i min soffa :p är astrött xD men när ja väl ska sova så kmr jah ligga vaken i 100 år som vanligt xD ..

nu ska jag se ensam mamma söker :) efter det ska jag duscha, eller kanske ta mig ett litet bad ;D! får se hur det blir ^^ och efter det ska jag se alla avsnitten av andra avenyn ^^ sedan blire sova :) nu börjar det, så har inte tid o skriva mer!
seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0