söööndag

ja, söndagar är ju alltid lika "roliga" .. vaknade halv halv 1, 1 :p .. av att ngn plingade på dörren, men maria öppnade inte för det var några som skulle surra om gud eller nått xD vi fick en lapp i brevlådan, haha! inte riktigt vår grej dedär :p.. nuså harj ag nyss fikat, tittar lite på tv osså.. idag ska jag nog bara ta det lugnt, skola imorgon ju. och söndagar finns det ju inte så mkt att göra ju ^^ man kanske skulle ut o jobba? HAHA, nejtack :D det orkar jag inte, skulle ju behövas, men det är så grymt tråkigt! så det projektet har jag tyvärr lagt ner ^^

jaja.. nu ska jag väl loda vidare här, har inte hänt så mkt hittills, och mer lär inte hända.. men en sak! glömde skriva det igår, men när jag och maria var ute på vår promenad, så ringde kristoffer mig :') underbart att höra hans röst igen! saknar honom :( .. men skönt att prata med honom iaf :')!
/byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0