tidsfördriv ...

jag har grymt tråkigt.. har nyss spelat lite fifa på mitt älskade xbox 360. ändrade svårighetsgrad från semiproffs till proffs, annars vinner man ju med hur mycket som helst, det kan bli lite långtråkigt i längden liksom... eller det blir ju långtråkigt rätt ofta, eftersom jag nästan alltid sitter och spelar med mig själv, min syster och mamma är inte så haj på tv-spel, och inte så värst intresserade heller.. menmen, det är roligt att spela ändå, tidsfördriv liksom!

kom hem vid tio kanske, från sandra. då hoppade jag in i duschen, eller först visade jag mammsen vad jag hade köpt till jonte och lucas .. jag köpte nämligen julklapparna som ska vara från henne på samma gång, så det passar ihop med det jag köpt liksom, jag är rätt smart jag! nog för att jag tror att det var sandra som kom på den smarta idén, men jag tar åt mig äran ändå! det måste man väl få göra ibland?

efter jag hade duschat så satte jag mig iallafall och spelade, och satt vid datorn förstås, det är mitt liv då jag inte är med sandra.

imorn vet jag inte vad som händer.. eller jag måste in till stan och låna om min bok jag läser på svenskan (fortfarande, ja), den är redan försenad, så lika bra att fara in imorgon och låna om den, annars blir det en dyr räkning! som mamma kommer få betala, men vore ju dumt om hon skulle få betala mer än vad det redan är, så snäll är jag (:
sen efter stan ska jag nog inte göra något speciellt. skulle behöva skriva den där j*vla ansöksgrejen som vi göra på svenskan, den ska vara klar på måndag, och jag har inte börjat på den?! duktig jag känner mig, och om man inte lämnar in den på måndag så blir det ett fett IG! måste läsa boken också, har gjort EN boklogg, tänk, bara EN! man ska ha gjort fem stycken på måndag, hmm .. känns som om skolan bara gått utför sen jag slutade 9:an, men det har ju varit sina anledningar också, vart lite upp och ner liksom .. men ja, får jobba på så skiten blir klar! måste jobba matte också, gah! nu är det mycket alltså, tror jag gräver min grav redan nu...

ne, nu ska vi inte vara sån.. haha, det känns som om jag sitter och snackar med mig själv här i bloggen nu, har så grymt tråkigt att jag sitter och skriver här, och intressant kan det ju verkligen inte vara.. menja, man behöver ju inte läsa om man inte vill!

men nu börjar klockan bli mycket! så jag ska krypa ner under täcket och sova nu, skriver nog imorgon!
puss & smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0