tisdag

snacka om att veckan går segt!

skola idag då, eller knappt xD skulle ha svenska i morse från 8:30 - 9:40 eller ngt sånt.. men orkade verkligen inte gå, plus att jag hade ont i magen ;/ så jag la mig och sov igen, fett najs vare iaf! sen vid 10 klev jag upp och gjorde mig i ordning.. skulle va utanför skolan kvart i tolv för vi skulle på studiebesök klockan 12 på norrporten .. dom surrade på om massa saker, jobbigt! men sen slutade vi iaf!

så jag och sandra tog bussen till birsta och kollade lite, vart där en liten stund bara. vi hade liksom ingen birstakänsla :p.. så for vi till stan och åt på dragonhouse, yummie ;D! sen åka vi hem till mig..

vi var hos mig en stund, kollade på våra bästa år som jag spelade in osså.. sen gick vi till rickard och var med honom ett tag :) sen vid strax efter sju gick vi en till mig och hämtade sandras saker, sen följde jag med henne en bit :)

nu sitter jag här hemma hos mig, som vanligt vid datorn xD. ska snart ta mig ett bad, så har inte tid att skriva mer nu!
btw, jag är lediiiiiig imorgon ;D! fast har utvecklingssamtal klockan 3 :| så måste ändå in till skolan ...
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0