tisdag

sov ju hos sandra inatt :) somnade på direkten när vi bestämde oss för att sova.. inte likt mig, brukar ju ligga vaken aaslänge innan jag somnar hemma ;o får nog sova här oftare ;D sedan så har vi inte sparkat varandra eller nått inatt, det förvånar mig också ^^ maha, sedan så låg heller inte kuddarna på golvet som jag trodde de skulle göra. för jag brukar alltid vakna för att kuddarna ligger på golvet när det inte är ngn vägg framför sängen :p .. så det avr nog bra för mig att sova här då :)

idag har vi jobbat svenska :) vi vaknade vid åtta typ :) fick rätt mkt gjort, duktiga flickor vi är :D! vi har också spelat air hockey och biljard.. på biljarden blev det 2-2, och på airhockeyn så blev det 3-2 :p .. vi körde om rätt rejäla saker på airhockeyn, jag ska va sandras slav, och mina drömmar kmr gå i uppfyllelse :o ojoj, får hoppas att det inte blir så trots allt ändå då :p. sedan när jag vann, då var det att den som förlorade ska snacka med en viss person om en sak, maha, det var ju då såklart jag som vann, så det får sandra sköta ;)

men nu ska vi typ fortsätta här med vad vi nu ska göra, vå får se vad vi hittar på!
puss & smek :]
(var tvungen att komma på ngt nytt avslut:p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0