tisdag eftermiddag..

slutade halv två idag då :) hade svenska från 12 till 13.30 , asjobbig genomgång var det, satt sedan och spelade hela lektionen, ingen jobblust, som vanligt xD....
när vi fick sluta så gick jag och sandra till skåpet och hämtade våra saker, sedan gick vi upp på våning 4 och tog oss en kopp cacao cream, yummie ;D och sandra, jag men att det var gott nu, inget/ingen annat ;).. haha!
vi satt i trappen och drack den ;p det skulle typ komma massa nior, osså satt det massa annat folk där vi tänkte sitta, så det fick bli trappen ;p .. sedan gick vi ner mot bussen, men beslutade oss för att ist gå till donken och köpa en chicken wrap var, asgott! vi tänkte att om vi åker hem så sitter vi bara av tiden hemma och inte gör ngt vettigt, drf stannade vi kvar på stan en stund till :p. men vi åkte sedan hem.

sandra åkte hem till sig och jag till mig. justnu gör jag ingenting, ska nog ta mig ett bad ^^ är ensam hemma ;/ mamma jobbar och maria är ngnstans, vet inte var ;p antagligen hos robert..

ja, nu ska jag väl tappa upp lite badvatten eller nått, sen får jag se vad jag gör, måste läsa boken och skriva läslogg, men kmr nog inte orka och skjuta fram det till en annan dag xD! btw, vi ska ha idrott för första gången imorn... på skönsbergs skola ;| asjobbigt! måste va på skolan kvart över åtta imornbitti ;O;O jävlabajs! men aa, orkar inte skriva mer
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0