tisdag

idag vart det en mkt kort skoldag .. var på skolan vid 12 typ.. då hade vi svenska, men vi gjorde bara ett litet prov sen fick vi gå :p då gick jag och sandra ner på donken ;d åt en chicken wrap var och delade på en stor strips och en liten dricka, asgott :D senså träffade vi alex och hans kompis erik också :p sandra ville ju hälsa på sin älskling ^^
sedan så for vi hem till sandra :) satt och installerade sims på våra datorer xD , tog lite tid men :p senså lagade sandra mat också :D makaroner och korv, lite ägg också :) tack för maten gumman :D <3! senså gick vi upp på sandras rum och pluggade lite =) på grupparbetet vi gör i arbetsmiljö och säkerhet :p , vi ska typ göra ett kontor och rita det i paint, men vi gjorde det mkt bättre, haha :D! haft en underbar dag hemma hos sandra iaf :)!

jag kom hem vid typ tio i tio kanske :) sandras pappa var snäll och skjutsade hem mig (a), då hoppade jag in i duschen, sen satte jag mig här. skulle prata med sandra, men msn verkar dampa kom inte in.. och just nu när jag skriver detta så har jag lyckats komma in :D!! yes! återstår bara att se om sandra är inne :) men hon var visst inte de :( hon kanske kommer in sen då :)

imron blire skola iaf, till 4 ;o , hua! jobbigt.. efter skolan vet jag inte vad jag ska hitta på, får se vad som händer o sker! orkar inte skriva mer här iaf!
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0