torsdag

sitter på skolan nu :) har engelska, eller rast justnu för vi har nyss haft hörsförstålse grejs ..

började 10.10 i morse, skönt med sovmorgon, sov till åtta :) gjorde i ordning mig i lugn och ro ^^ så när jag kom till skolan hade vi engelska, astråkigt :p vi har lärarkandidaten lisa nu igen, så hon gick igenom typ usas historia eller vad det nu var ;p kan inte påstå att jag lyssnade (a) .. sen vare lunch, lax & potatis med ngn sås, gott! sedan satt jag med bea, joss och evelina ett tag innan vi började..

när vi började klockan 12 så hade vi arbetsmiljö och säkerhet :p .. gjorde inte så mkt .. satt bara med gina, för vi skulle jobba med den där temadagen och tror inte jag riktigt vill va i ngn grupp.. inte riktigt min grej att stå inför folk o surra! sedan när bea och dom hade slutat sin FEK lektion så kom bea upp och satt med mig o gina :) för dom andra hade prov och hon skulle inte göra det :) gina spelade massa barnprogramsmusik ;p .. så jag & bea satt ocg gissade på vad det var för program :D

sedan vid tre så började denna engelskalektion .. nu surrar lisa, fortsätter på det hon surrade om i morse, inte ett dugg intressant tkr jag ;o! men ja.. sen ska jag hem till sandra :) när vi slutat asså :) ska äta där och sedan sova där :D men nu ska jag försöka lyssna!
puss & smek! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0