torsdag

trots att min bästaste bästaste älskling inte var på skolan idag, vilken sög :/, så har jag haft en rolig skoldag :)

började 10.10 med engelska, där satt jag med josefin, evelina och ngn från 9:an på prolympia :p gjorde absolut ingenting den lektionen, haha :D! ovanligt ;) sedan hade vi lunch, men det var risgrynsgröt, inte alltför gott! så jag och joss gick på subway (a) hon hade en kupong där man får två halver för 39, så vi fick en halva var :D asgott!

sedan gick vi tbx till skolan, då vi delade på oss, jag hade arbetsmiljö och säkerhet, och hon hade ngt annat, typ matte ist för fek eller nått :D jag skulle jobba med gina på arbetsmiljön o säkerheten, skulle ju göra dedär jobbet vi fick av daniel, typ ngn arbetsmiljö sak om skolan, vad lärare och elever tyckte osså.. så vi gjorde frågor och sedan frågade hon lärarna och jag några från klassen, vågade inte fråga några andra :D (a).. sedan så satte vi igång med allt arbete.. vi hade från 12 till tre på oss, vi tänkte att det skulle bli kämpigt att hinna, för det skulle ju va inne imorn, så vi jobbade på som bara den! och klara blev vi :D! både vi och daniel tyckte vi varit väldigt flitiga :D (y)! effektiv jag varit idag asså, för sedan hade vi engelska, då gjorde jag klart en engelska läsförståelse ^^ jag och gina satt o jobbade med den tsm, joss hjälpte oss också (A).. sedan så skulle jag stanna kvar till 5 .. så dom stannade med mig (a) kan ju säga att det var mkt snack där xD, om typ mandariner eller nått, hjärtan och om en sak, hahah xD ni vill inte ens veta xD shit asså :p gina hörde inte allt rätt tidigare idag också när ja pratade med daniel, avis blev hon iaf :D hahaha :D sedan när vi pratade med kee så fick hon tydligen upp massa i huvudet, haha! men sen när klockan vart fem så blev det ändå inte som det skulle :/ men men, jag är van! inte första gången denna gång heller som ngt kmr ivägen, men jag lever ju än satt ..

tog då bussen till nacksta, ist för o gå som var planerat! åkte hem till moster katta och hämtade sims spel :) sedan vid sex så skjutsade hon hem mig :) fast vi hämtade älsklings sandra först :D:D vi skulle hem till mig och baka i massor! hade iaf askul :) men vi kan inte ha för många bollar i luften, då blir det helt fel :D den saken är klar, haha! :D bakandet pågick hela kvällen :) sedan för en stund sen så följde jag och maria henne hem :) så hon slapp gå själv i mörktet ;o

så kom då hem för en liten stund sen då :p satte mig direkt här, nörd som ja är, har inget annat liv xD! ska nog inte sova än på ett tag, inge trött, och kmr ligga och tänka som alltid annars, det vet ju sandra, haha :D det är ju så tråkigt när jag inte får tänka, eller hur vare sandra ;) :p? tur att inga fler än vi fattar, hahahah :D!

imorn blire skola iaf, har obligatorisk närvaro på svenskan från 9-11 ;o men känns helt meningslöst att gå! kmr inte få ngt gjort ändå satt .. får se när ja åker in! om ja åker in vill säga :P menja, nu har ja skrivit mkt, orkar inge mer!
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0