torsdag

började skolan 10:10 idag, men var inte där då xD.. jag och sandra var typ där runt lunchen.. då klockan 3 hade vi arbetsmiljö och säkerhet :) hade lite genomgång och testade lite saker.. typ att lägga varandra i framstupa sidoläge och fick trycka på ett ställe där det gjorde asont och massa andra saker ;p.. fick sluta tidigare från den lektionen, för genomgången har klar rätt tidigt.. slutade halv 2 från den typ, sen började vi inte engelskan inte förren tre ;o!

då gick jag och sandra ner på donken, hon köpte 4 chicken wrap och en stor cola (: hon var förstås snäll och delade med mig (A). var massa 9:or på skolan idag också, det var folk från bredsand där ^^

sedan hade vi engelska.. skulle göra ngt nationellt test ;/, astråkigt.. men sofia övertalade kee yoon att vi skulle göra ngt roligt på lektionen ^^ och hon lyckades iaf :D, jobbade typ 30 min, eller jag och sandra jobbade inte ;p.. sedan lekte vi :D.. lekte ngn lek där man skulle skriva två kroppsdelar på en lapp, sen samlade dom in alla lappar sen drog man en.. vi var i två lag.. sen på min lapp stog det öra knäväck, då innebar det att jag ska ha mitt öra på ngns knäväck ;p i mitt lag, sen skulle alla sitta ihop :p såg fint ut kan ja tänka mig xD sedan skulle vi göra en pyramid av alla i laget :p det var 4 st längst ner, sedan 3st ovanpå dom, och till sist 2st på dom ;p.. jag va längst upp ;D eftersom jah är så lätt :D sedan rasade bokstavligt talat våran pyramid xD fast det andra lagets pyramid rasade också tror jag :D kanske lägger in ngn bild sen om crippe lägger in dom ngn gång :D

sen slutade vi.. åkte hem osså..
nu ligger jag och sandra och kollar på film :D drillbit taylor heter den, verkar rätt bra :).. hon ska sova här inatt :D tjockar oss med chips och cola (a)

imorn blire skola, typ från 9-12 kanske.. ska bara ha ett matteprov då :) kmr inte klara det men xD... ska se vidare på filmen nu!

/hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0